Top Ad unit 728 × 90

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΛΛΑΔΑ

Χρυσοβελώνη: Ναι, πήρα 7.000 ευρώ για επίδομα ενοικίου και δεν τα επιστρέφω


«Ορθώς τα πήρα, δεν έχω παρανομήσει ούτε στο ελάχιστο»
Παραδέχεται ότι πήρε τα χρήματα και δηλώνει πως «καλώς τα πήρε».
Νέες αποκαλύψεις για την επιδότηση ενοικίου σε εξωκοινοβουλευτικούς.
Η πρώην υφυπουργός Μεταφορών των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Μαρίνα Χρυσοβελώνη, η οποία παρέμεινε στη θέση από τον Φεβρουάριο έως τον Νοέμβριο του 2016, παραδέχθηκε ότι πήρε το επίδομα στέγασης και μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του realfm δήλωσε ότι έλαβε 7.000 ευρώ.

«Ορθώς τα πήρα, δεν έχω παρανομήσει ούτε στο ελάχιστο. Για να τα πάρω συμπλήρωσα και έντυπα σχετικά», ανέφερε.

Στο ερώτημα αν θα τα επιστρέψει η ίδια είπε: «Να επιστρέψω τι; Είχαν τεθεί εισοδηματικά κριτήρια;».

Η πρώην υφυπουργός Μεταφορών δήλωσε πως «είμαι υπερήφανη που όσο υπήρξα, ήμουνα μάχιμη στην πολιτική και από τη δικηγορία την οποία ασκώ επί 32 ολόκληρα χρόνια, δεν έχω πλουτίσει, το μόνο που έχω καταφέρει να αποκτήσω είναι ένα σπίτι με δάνειο και μισό γραφείο με δάνειο».

Όταν ρωτήθηκε για το πόθεν έσχες της, στο οποίο δηλώνονται 33 ακίνητα απάντησε:«Ε! τώρα δεν κάθομαι να τα μετράω, είναι κληρονομιά και για τα οποία κατέβαλα αρκετούς φόρους κληρονομιάς, όπως όλοι οι Ελληνες πολίτες, συνεχίζω να φορολογούμε, να καταβάλω ΕΝΦΙΑ και όλα τα υπόλοιπα. Στην Αθήνα δεν έχω κανένα σπίτι», διευκρινίζοντας ότι η κληρονομία στην πρωτεύουσα είναι μόνο καταστήματα και το μοναδικό σπίτι που κατέχει βρίσκεται στον Βόλο.

Χρυσοβελώνη: Ναι, πήρα 7.000 ευρώ για επίδομα ενοικίου και δεν τα επιστρέφω Reviewed by Unknown on 23:27 Rating: 5
All Rights Reserved by NEWCHANNEL.GR © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

newchannel.gr. Από το Blogger.